Инновациялық стартаптар Қазақстан Республикасының елдік имиджін дамыту факторы ретінде

Авторлар

  • Asemgul Gusmanova L.N. Gumilyov Eurasian National University
  • Aigerim Turkhanova L.N. Gumilyov Eurasian National University
  • Ainur Isayeva L.N. Gumilyov Eurasian National University

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2022-624

Кілт сөздер:

startup, country image, innovation, brand, politic, business

Аңдатпа

Елдің имиджі мемлекет дамуының маңызды факторларының бірі ретінде қарастырылады. Мемлекеттің имиджі оның туристер мен әлеуетті инвесторлар үшін тартымдылығын анықтайды. Қазақстан инвестициялық тартымдылық қағидаттарын ұстанатындықтан, елдің имиджін дамытудың тиімді тетіктерін әзірлеу өзекті мәселе болып табылады. Бүгінгі таңда ел имиджін арттырып, мемлекеттің экономикалық дамуын арттыра алатын инновациялық өнімдер ұсына алатын жаңа бизнес бастаулар әлемде үлкен танымалдылыққа ие болуда. Стартаптарды және олардың ел имиджін дамыту факторы ретіндегі рөлін зерделеу, стартаптардың ел имиджін дамытудағы рөлін айқындайды және мемлекеттік органдарға олардың даму жағдайын жақсарту бойынша қажетті ұсыныстарды талап етеді. Мақалада инновациялық стартаптарға және олардың Қазақстанның ел имиджін дамытудағы рөліне ретроспективті талдау жасалды.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-03-30

Журналдың саны

Бөлім

INTERNATIONAL RELATIONS

Похожие статьи

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.