Пән мен тілді кіріктіре оқыту Мемлекеттік басқару академиясы тәжірибесінде

Авторлар

  • Zh Tleshova Academy of Public Administration under the President of the Republic of Kazakhstan
  • G Zhumagaliyeva Academy of Public Administration under the President of the Republic of Kazakhstan
  • К Aitmukhametova Academy of Public Administration under the President of the Republic of Kazakhstan

Кілт сөздер:

Content and Language Integrated Learning (CLIL), dual-focused, 4Cs framework, Bloom’s Taxonomy, Culture of Speech

Аңдатпа

Мақалада Мемлекеттік басқару академиясы мәнмәтінінде жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламасына бірқатар қағидаттар мен элементтерді енгізу үшін пән мен тілді кіріктіре оқыту тәсіліне талдау жасалған. Авторлар Академияның нақты қажеттіліктеріне сәйкес жасалғанын түсіну үшін осы тақырып бойынша жарияланған ғылыми жұмыстарға шолу жасайды. Сондай-ақ шет тілдерінің оқытушылары қағидаттар мен элементтерді іске асыру үшін оларды іс жүзінде қолдануға әрекеттенеді. Сонымен қатар пән мен тілді кіріктіре оқытуды білім беру процесіне енгізіп, одан әрі дамыту үшін түсініктемелер келтірілген.

##submission.downloads##

Жарияланды

2016-06-29

Журналдың саны

Бөлім

ИЗ ОПЫТА АКАДЕМИИ ГОСУДАРСТВЕННОГО УПРАВЛЕНИЯ ПРИ ПРЕЗИДЕНТЕ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТА

Похожие статьи

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.