Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту ерекшеліктері

Авторлар

  • В Шведун Национальная академия государственного управления при Президенте Украины

Кілт сөздер:

тенденции развития, законодательное обеспечение, рекламная деятельность, государственное регулирование, динамика

Аңдатпа

Мақалада Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етудің даму үрдістеріне зерттеу жүргізіледі. Атап айтқанда, Украинадағы жарнамалық қызметті нормативтік- құқықтық реттеудің қазіргі актілері жүйесіне сипаттама берілген. Жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді украиндық заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту өзгерістері зерттеледі. Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді қазіргі заңнамалық қамтамасыз етудің кемшіліктері анықталған.

##submission.downloads##

Жарияланды

2016-12-29

Журналдың саны

Бөлім

СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ИНСТИТУЦИОНАЛЬНЫХ ОСНОВ РАЗВИТИЯ ОБЩЕСТВА

Похожие статьи

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.