Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту ерекшеліктері
Кілт сөздер:
тенденции развития, законодательное обеспечение, рекламная деятельность, государственное регулирование, динамикаАңдатпа
Мақалада Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етудің даму үрдістеріне зерттеу жүргізіледі. Атап айтқанда, Украинадағы жарнамалық қызметті нормативтік- құқықтық реттеудің қазіргі актілері жүйесіне сипаттама берілген. Жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді украиндық заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту өзгерістері зерттеледі. Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді қазіргі заңнамалық қамтамасыз етудің кемшіліктері анықталған.
##submission.downloads##
Жарияланды
2016-12-29
Дәйексөз келтіру үлгісі
Шведун, В. (2016). Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту ерекшеліктері . Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (4), 125–131. Retrieved from https://journal.apa.kz/index.php/path/article/view/249
Журналдың саны
Бөлім
СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ИНСТИТУЦИОНАЛЬНЫХ ОСНОВ РАЗВИТИЯ ОБЩЕСТВА