Қазақстандық HR ортасындағы онлайн дербес бренді

Авторлар

  • Milen Filipov KIMEP University

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2020-73-2-36-42

Кілт сөздер:

online personal brand, competitive advantage, CV (resume), Human resources in Kazakhstan

Аңдатпа

 

Бұл жұмыстың мақсаты қазақстандық HR-мамандарының жұмысқа үміткердің онлайн-дербес брендінің түйіндемемен салыстырғандағы бәсекелестік артықшылық беретін мәндерді зерттеу болды. Зерттеу нәтижелері респонденттердің көпшілігі үміткердің жеке брендін маңызды деп есептейтінін көрсетті. Бұл сондай-ақ кадрлық мамандардың алдын ала шешімдеріне әсер етеді. Алайда, түйіндеме онлайн-жеке брендпен салыстырғанда ақпаратты толығырақ беретін көзі болып қалады. Кадрлық мамандар сирек немесе кейде онлайн-іріктеу жүргізеді. Алайда олар әрдайым жоғары басшы лауазымына үміткерлерді тексереді. Негативтік/қорлайтын лексика, сексуалдық-арандатушылық фотосуреттер немесе бейнелер, сондай-ақ интернетте орналастырылған даулы саяси, діни немесе әлеуметтік пікірлер, үміткерді алыстатуға негіз болуы мүмкін.

##submission.downloads##

Жарияланды

2020-06-29

Журналдың саны

Бөлім

PUBLIC ADMINISTRATION AND CIVIL SERVICE

Похожие статьи

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.