Мемлекеттік қызметтегі экожүйелік, цифрлық және адам орталықтандырылған тәсіл: халықаралық тәжірибе және Қазақстан үшін мүмкіндіктер

Авторлар

  • Сауле Искендирова Филиал Академии государственного управления при Президенте Республики Казахстан по Акмолинской области
  • Алия Дауешова Академия государственного управления при Президенте Республики Казахстан
  • Айгерим Амирова Агентство Республики Казахстан по делам государственной службы

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2024-1317

Кілт сөздер:

государственная служба, управление человеческими ресурсами, экосистема, сервисность, клиентоориентированность, цифровизация

Аңдатпа

Мақалада Қазақстандағы мемлекеттік басқаруды жаңғырту контекстінде жаңа тәсілдерді дамытудың маңыздылығы қарастырылады. Қазіргі заманғы мемлекеттік басқару жүйесінде көптеген елдерде қолданылатын мемлекеттік қызметтегі экожүйелік, цифрлық және адамға бағытталған тәсілді зерттеу барған сайын сұранысқа ие болып отыр. Мақалада мемлекеттік қызметтегі адам ресурстарын басқарудың заманауи негізгі тұжырымдамалары талданады, олар инновацияға, қызметкерлерді тартуға және дамытуға бағытталған. Сондай-ақ Эстония, Сингапур, Ұлыбритания, Финляндия, Канада, Жаңа Зеландия сияқты елдердің тәжірибесі қарастырылуда, бұл қазіргі заманғы шындықтар мен талаптарда Қазақстанның мемлекеттік қызметін қалыптастыру мен дамытудың жаңа тәсілдерін әзірлеу кезінде пайдалы болуы мүмкін.

##submission.downloads##

Жарияланды

2024-10-03 — Жаңартылды 2024-09-30

Дәйексөз келтіру үлгісі

Искендирова, С., Дауешова, А., & Амирова , А. . (2024). Мемлекеттік қызметтегі экожүйелік, цифрлық және адам орталықтандырылған тәсіл: халықаралық тәжірибе және Қазақстан үшін мүмкіндіктер. Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, 3(3, 90), 150–159. https://doi.org/10.52123/1994-2370-2024-1317

Журналдың саны

Бөлім

ЭКОНОМИКА

Похожие статьи

1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.