«Тұтынушыны тәуелсіз метрологиялық қамтамасыз ету» ЖШС метрологиялық қызметінде KPI жүйесін енгізу әдістемесі
DOI:
https://doi.org/10.52123/1994-2370-2022-878Түйін сөздер:
қызметтің негізгі көрсеткіштері (KPI), өнімділікті бағалау , нәтижелік , тиімділік , бас метрологАңдатпа
Өлшем бірлігін қамтамасыз ету саласында жұмыс істейтін ұйымдар мен бөлімшелердің негізгі мақсаттарының бірі өлшеудің сенімді және қайталанатын нәтижелерін алу болып табылады. Бұл мақсат көп жағдайда метрологиялық қызметтің әрбір қызметкерінің өз функцияларын дұрыс және уақтылы орындауына және оның қызметінің тиімділігіне байланысты. Авторлармен оған қол жеткізу құралдарының бірі ретінде жұмыстың нәтижелігі мен тиімділігін өлшеуге, бағалауға және бақылауға болатын негізгі тиімділік көрсеткіштерін (KPI) пайдалану ұсынылды. KPI басқарудың икемді құралы болып табылады, сондықтан оларды осы салада қолданғанда, олар көрсеткіштерді қанағаттандыру нәтижелерін сыйақының бонустық бөлігімен байланыстыруда қызметкерлерді ынталандыру жүйесі ретінде де әрекет ете алады. Осыған байланысты мақалада негізгі тиімділік көрсеткіштерін енгізу мен бағалаудың авторлық әдістемесі Қазан қаласының ЖШС «Тұтынушыны тәуелсіз метрологиялық қамтамасыз ету» бас метрологы лауазымының мысалында ұсынылды.