ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІН ЦИФРЛАНДЫРУ БОЙЫНША МЕМЛЕКЕТТІК САЯСАТТЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ: АМЕРИКА УНИВЕРСИТЕТТЕРІНІҢ МЫСАЛЫ

Авторлар

  • Айгерим Оспанова Евразийский национальный университет им.Л.Н. Гумилева
  • Гульмира Mussina Евразийский национальный университет им.Л.Н. Гумилева
  • Андрей Казанцев Университет Бар-Илан
  • Нурлан Байгабылов Евразийский национальный университет им.Л.Н. Гумилева
  • Акбота Жолдасбекова Евразийский национальный университет им.Л.Н. Гумилева

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2025-1443

Кілт сөздер:

стратегии, цифровизация, высшее образование, университеты США, цифровая инфраструктура, IT-политика

Аңдатпа

Цифрлық технологиялардың тұрақты дамуы жоғары білім беру жүйелерін цифрландырудың тиімді елдік, атап айтқанда Қазақстан Республикасының да, стратегияларын әзірлеу мақсатында оларды жетілдіру және енгізу бойынша озық тәжірибелерді зерделеуді талап етеді. Мақалада жетекші американдық университеттердің: Миннесота университеті, Лос-Анджелестегі Калифорния университеті (UCLA), Колумбия университеті және Аризона мемлекеттік университеті (ASU) мысалында Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесін цифрландырудың тұрақты стратегиясын қалыптастыру үшін олардың тәжірибесін енгізу тұрғысынан жоғары білім беру жүйесін цифрландыру тенденциялары талданады. Деректер тақырыптық талдау әдістерін қолдану арқылы талданды, бұл жоғары білім беру жүйесін цифрландыруға байланысты негізгі тақырыптар мен тенденцияларды анықтауға мүмкіндік берді. Таным диалектикасының әдістемесі негізінде білім беруді цифрландыру процестері зерттеледі. Жүйелі тәсіл Қазақстандағы білім беру жүйесін цифрландыру үшін ең қолайлыларын анықтау үшін жетекші американдық университеттердегі қазіргі цифрлық бастамалар мен білім беру технологияларын қарастыруға мүмкіндік берді. Авторлар американдық жетекші университеттерде сәтті енгізілген цифрлық трансформация модельдері Қазақстандағы жоғары білімнің сапасы мен қолжетімділігін айтарлықтай жақсартуға мүмкіндіктер ашады деген қорытындыға келді. Бұл онлайн оқытуды және инновациялық білім беру және басқару технологияларын енгізуді қолдайтын орталықтандырылған цифрлық инфрақұрылымды құруға стратегиялық инвестицияны қажет етеді. Жаңа технологияларды, оның ішінде генеративті жасанды интеллектті қолдану бойынша ұсыныстар әзірлейтін және осы саладағы педагогтардың біліктілігін арттыруды қамтамасыз ететін мамандандырылған орталық құру маңызды элемент болып табылады. Сондай-ақ зерттеулер жүргізу және инновациялық білім беру технологиялары мен материалдарын әзірлеу үшін цифрлық білім берудің ұлттық орталығын құру ұсынылады. Негізгі нәтиже барлық студенттер үшін қажетті құрылғылар мен интернетке қолжетімділікті қамтамасыз ету арқылы цифрлық теңсіздік мәселелерін шешу қажеттілігін ескере отырып, университеттер мен мемлекет деңгейінде цифрландыру стратегияларын әзірлеу болуы тиіс, бұл өңірлік айырмашылықтар мен аумақтық шалғайлық жағдайында өте маңызды.

##submission.downloads##

Жарияланды

2025-06-27

Дәйексөз келтіру үлгісі

Оспанова, А. ., Mussina Г., Казанцев, А. ., Байгабылов, Н. ., & Жолдасбекова, А. (2025). ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІН ЦИФРЛАНДЫРУ БОЙЫНША МЕМЛЕКЕТТІК САЯСАТТЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ: АМЕРИКА УНИВЕРСИТЕТТЕРІНІҢ МЫСАЛЫ . Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, 2(93), 42–58. https://doi.org/10.52123/1994-2370-2025-1443

Журналдың саны

Бөлім

ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ И ГОСУДАРСТВЕННАЯ СЛУЖБА

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Похожие статьи

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.