Мақсаттар бойынша басқару жүйесінде және теңдестірілген көрсеткіштер жүйесінде KPI пайдалану ерекшеліктері

Авторлар

  • Алсу Козлова Отдел менеджмента качества ФГБОУ ВО «КНИТУ-КАИ»
  • Елизавета Шуралева Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего образования «Казанский государственный архитектурно-строительный университет»

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2023-1035

Кілт сөздер:

качество, ключевые показатели деятельности (KPI), менеджмент, оценка деятельности, результативность, эффективность, университет

Аңдатпа

KPI басқару жүйесіндегі қуатты құрал болып табылады, ол мақсаттардың стратегиямен сәйкестігін арттыру және қызметкерлер мен менеджерлер арасында ортақ тіл табу арқылы коммуникацияны жақсарту үшін қолданылады және өз кезегінде ұйымның тиімділігін арттыруға әкеледі. Бұл мақсаттарға қол жеткізу KPI көмегімен бақыланады, олар негізінен қызметкерлердің қызметін ұйымның стратегиясымен тікелей сәйкестендіру құралы болып табылады. Мақалада қызметтің негізгі көрсеткіші бір жағынан нәтижелілікті, екінші жағынан тиімділікті қамтитын қызмет көрсеткіші ретінде қарастырылады. Бұл жағдайда тиімділік деп нақты сандық сипатталған кез-келген жалпы көрсеткіштерді түсінуге болады. Тиімділік деп белгілі бір нәтиже әрқашан белгілі бір ресурстың шығындарымен корреляцияланатын салыстырмалы көрсеткіштерді білдіреді.

##submission.downloads##

Жарияланды

2023-10-13

Журналдың саны

Бөлім

PUBLIC ADMINISTRATION AND CIVIL SERVICE

Похожие статьи

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.