Жаңғыру жағдайында саяси жарнама (Қазақстан Республикасы мысалында)

Автор(лар)

  • М.Ө. Насимов "Болашақ" университеті

Түйін сөздер:

тікелей саяси жарнама, жанама саяси жарнама, саяси жарнаманың қалыптасуы, әлеуметтік желілер, насихат, сайлау науқаны, саяси партиялар

Аңдатпа

Қазақстандық қоғамды жаңғырту және демократияландыру процесі барысында мемлекет стратегиялық және тактикалық міндеттерді алға жылжытатын, тұрғындарды саяси мәдениетін жоғарылататын, тұрақтылықты бекітетін жарнамалық технологияларды қажет етеді. Зерттеудің нысаны – Қазақстан Республикасындағы саяси жарнама болып табылады. Зерттеу пәніне жаңғыру жағдайындағы Қазақстан Республикасындағы саяси жарнаманың даму процесі жатады.

##submission.downloads##


Аннотацияларды қарау саны: 88 |

Жарияланды

2014-09-24

Дәйексөз келтіру үлгісі

Насимов, М. (2014). Жаңғыру жағдайында саяси жарнама (Қазақстан Республикасы мысалында) . Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (3), 46-56. Электрондық мекен-жай бойынша қол жетімді https://journal.apa.kz/index.php/path/article/view/471

Шығарылым нөмірі

Бөлім

САЯСИ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ ЖҮЙЕНІ ЖАҢҒЫРТУ