Жаңғыру жағдайында саяси жарнама (Қазақстан Республикасы мысалында)

Авторлар

  • М.Ө. Насимов "Болашақ" университеті

Кілт сөздер:

тікелей саяси жарнама, жанама саяси жарнама, саяси жарнаманың қалыптасуы, әлеуметтік желілер, насихат, сайлау науқаны, саяси партиялар

Аңдатпа

Қазақстандық қоғамды жаңғырту және демократияландыру процесі барысында мемлекет стратегиялық және тактикалық міндеттерді алға жылжытатын, тұрғындарды саяси мәдениетін жоғарылататын, тұрақтылықты бекітетін жарнамалық технологияларды қажет етеді. Зерттеудің нысаны – Қазақстан Республикасындағы саяси жарнама болып табылады. Зерттеу пәніне жаңғыру жағдайындағы Қазақстан Республикасындағы саяси жарнаманың даму процесі жатады.

##submission.downloads##

Жарияланды

2014-09-24

Журналдың саны

Бөлім

МОДЕРНИЗАЦИЯ ПОЛИТИЧЕСКОЙ И ПРАВОВОЙ СИСТЕМ

Похожие статьи

1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.