Балалардың ерекше білім қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, білімге тең дәрежеде қол жеткізуі

Автор(лар)

  • Жанат Жумабаев Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы
  • Карлыгаш Омарова Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы

Түйін сөздер:

инклюзивтік білім беру, мүмкіндігі шектеулі балалар

Аңдатпа

Аталған мақалада ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту проблемалары, оларды жалпы білім беру жүйесіне тарту, әлеуметтегі өмірге дайындығы мәселелері қарастырылады. Инклюзия саласындағы, оның ішінде мектептерді кадрлық, штаттық, материалдық-техникалық қамтамасыз ету саласындағы нормативтік құқықтық актілерге талдау жасалады. Қазақстандағы инклюзивтік білім беру жүйесіне сипаттама беріледі. Инклюзивтік білім беру жүйесін жақсарту бойынша бағыттар ұсынылды.

##submission.downloads##


Аннотацияларды қарау саны: 58 |

Жарияланды

2017-03-29

Дәйексөз келтіру үлгісі

Жумабаев, Ж., & Омарова, К. (2017). Балалардың ерекше білім қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, білімге тең дәрежеде қол жеткізуі . Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (1 (60), 21-28. Электрондық мекен-жай бойынша қол жетімді https://journal.apa.kz/index.php/path/article/view/181

Шығарылым нөмірі

Бөлім

ӘЛЕУМЕТТІК САЯСАТТЫҢ ҚАЗІРГІ ТЕНДЕНЦИЯЛАРЫ