Электрондық саудадағы тұтынушылардың құқықтарын корғау мәселелері: практика және теория

Авторлар

  • Сауле Махатова Академия государственного управления при Президенте РК

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2022-968

Кілт сөздер:

Электронная торговля, электронная коммерция, интернет-магазин, потребитель, защита прав потребителей, интернет-мошенничество

Аңдатпа

2020-2021 жж. COVID-19 пандемиясымен байланысты болған карантин жағдайында қазақстандық тұтынушылар интернет арқылы жаппай сатып алуды бастады. «Үйден шықпай-ақ» және өзге адамдардан оқшаулана, бағаларды зерттеп, дайын тағамдарды, азық-түлікті және азық-түлік емес тауарларды таңдау және тапсырыс беру сияқты жеңілдіктермен қатар, қазақстандық тұтынушы тиісті немесе тиісті емес сападағы тауарларды қайтару қиындығына, тіпті интернет-алаяқтық фактілеріне тап болды. Мемлекет пен тұтынушы интернет арқылы сауда жасау жағдайына дайын болмай қалды. Электрондық саудада тұтынушылардың құқықтарын бұзу фактілерінің көбеюі тұтынушылардың құқықтары жеткіліксіз қорғалғандығын айқындайды. Тұтынушылардың, әсіресе, электрондық саудадағы құқықтарын қорғау механизмі қаралды. Қазақстандық тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың тиімділігін арттыру бойынша ұсыныcтар берілді.

##submission.downloads##

Жарияланды

2022-12-29

Журналдың саны

Бөлім

ЭКОНОМИКА

Похожие статьи

1 2 3 4 5 > >> 

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.