Мемлекеттік билік органдарында тәжірибені беру: тәлімгерлік мәселелері мен оларды шешу жолдары

Автор(лар)

  • О.Н. Оргиец Украина Президенті жанындағы мемлекеттік басқару ұлттық академиясы

Түйін сөздер:

институционалдық жады, тәлімгер, тәлімгерлік мәселелері, ұйымдастырушылық білім, мемлекеттік билік органдары

Аңдатпа

Тәлімгерлік институтын енгізу арқылы мемлекеттік билік органдарында институционалдық жадыны сақтау мәселесі көтеріледі. Жаңадан қабылданған мемлекеттік қызметшілерге, сондай-ақ әртүрлі себептерге байланысты біліктілігін өзгертуге тура келетін бұрыннан жұмыс істеп келе жатқан қызметкерлерге айқын және жасырын ұйымдастырушылық білімді беруге көп көңіл бөлінеді. Халықаралық тәжірибені талдау негізінде тәлімгерліктен туатын теріс нәтижелердің себептерін және оларды азайту жолдары анықталған. Тәлімгерлік процесінің нәтижелі болуы бір тәлімгердегі шәкірттердің санына, тәлімгерлік мерзіміне және осы процеске қатысатын тұлғаларды ынталандыруға байланысты. Материалдық және материалдық емес ынталандыру тәлімгерлік институтын нығайтуға және үкіметте институционалдық жадының сақталуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

##submission.downloads##


Аннотацияларды қарау саны: 50 |

Жарияланды

2015-12-21

Дәйексөз келтіру үлгісі

Оргиец, О. (2015). Мемлекеттік билік органдарында тәжірибені беру: тәлімгерлік мәселелері мен оларды шешу жолдары. Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (4), 52-59. Электрондық мекен-жай бойынша қол жетімді https://journal.apa.kz/index.php/path/article/view/391

Шығарылым нөмірі

Бөлім

САЛАЛЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУ