Қазақстанның білім беру жүйесіне ақпарат және байланыс технологияларын енгізу: қиындықтар мен мүмкіндіктер
DOI:
https://doi.org/10.52123/1994-2370-2020-75-4-32-43Түйін сөздер:
білім беру, цифрландыру, электронды үкімет, АКТ құзыреттіліктеріАңдатпа
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) білім беру процесінде маңызды рөл атқарады және олар оқытушылар мен оқушылар арасындағы өзара әрекеттесудің қуатты құралына айналуда; компьютерлік қосымшалар оқытудың пайдалы ресурстарын ұсыну және студенттердің білімін жетілдіру үшін қолданылады.
Бұл мақалада Қазақстан Республикасының ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу аясындағы білім беру саясаты қарастырылған. Осыған байланысты мақалада Қазақстандағы мектептер мен университеттерді компьютерлендіру деңгейі, мұғалімдердің құзыреттілігі, сондай-ақ халықтың компьютерлік сауаттылығы талданады. Ресми құжаттардан, есептерден және білім берудің ресми көздерінен алынған мәліметтер мен ақпараттарға сүйене отырып, авторлар Қазақстан үкіметі АКТ-ны «цифрлық қоғамды» құру және білім сапасын арттыру үшін қолданады деген қорытындыға келді.
Талдау нәтижелері көрсеткендей, Қазақстан АКТ-ны білім беру процесінде қолдануға көп күш салуда, ал тиісті мемлекеттік саясат мектептердегі компьютерлер санын көбейтуге, университеттерде ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен байланысты жаңа мамандықтарды ашуға, сонымен қатар халықтың компьютерлік сауаттылығын жетілдіруге бағытталған. Алайда, қаржыландырудың жетіспеуі және мұғалімдерді даярлау мен қайта даярлау бойынша кешенді жұмыстардың болмауы, сондай-ақ елдің кейбір аймақтарында Интернет жылдамдығының төмендігі салдарынан бұл процесс әлі де жетілдіруді қажет етеді.