Пән мен тілді кіріктіре оқыту Мемлекеттік басқару академиясы тәжірибесінде

Автор(лар)

  • Ж. Тлешова Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы
  • Г. Жумагалиева Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы
  • К. Айтмухаметова Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы

Түйін сөздер:

пән мен тілді кіріктіре оқыту, қос мақсаттылық, негізгі 4 қағидат, Блум таксономиясы, сөйлеу мәдениеті

Аңдатпа

Мақалада Мемлекеттік басқару академиясы мәнмәтінінде жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламасына бірқатар қағидаттар мен элементтерді енгізу үшін пән мен тілді кіріктіре оқыту тәсіліне талдау жасалған. Авторлар Академияның нақты қажеттіліктеріне сәйкес жасалғанын түсіну үшін осы тақырып бойынша жарияланған ғылыми жұмыстарға шолу жасайды. Сондай-ақ шет тілдерінің оқытушылары қағидаттар мен элементтерді іске асыру үшін оларды іс жүзінде қолдануға әрекеттенеді. Сонымен қатар пән мен тілді кіріктіре оқытуды білім беру процесіне енгізіп, одан әрі дамыту үшін түсініктемелер келтірілген.

##submission.downloads##


Аннотацияларды қарау саны: 102 |

Жарияланды

2016-06-29

Дәйексөз келтіру үлгісі

Tleshova, Z., Zhumagaliyeva, G., & Aitmukhametova К. (2016). Пән мен тілді кіріктіре оқыту Мемлекеттік басқару академиясы тәжірибесінде. Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (2), 149-155. Электрондық мекен-жай бойынша қол жетімді https://journal.apa.kz/index.php/path/article/view/292

Шығарылым нөмірі

Бөлім

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПРЕЗИДЕНТІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУ АКАДЕМИЯСЫНЫҢ