Пән мен тілді кіріктіре оқыту Мемлекеттік басқару академиясы тәжірибесінде
Түйін сөздер:
пән мен тілді кіріктіре оқыту, қос мақсаттылық, негізгі 4 қағидат, Блум таксономиясы, сөйлеу мәдениетіАңдатпа
Мақалада Мемлекеттік басқару академиясы мәнмәтінінде жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламасына бірқатар қағидаттар мен элементтерді енгізу үшін пән мен тілді кіріктіре оқыту тәсіліне талдау жасалған. Авторлар Академияның нақты қажеттіліктеріне сәйкес жасалғанын түсіну үшін осы тақырып бойынша жарияланған ғылыми жұмыстарға шолу жасайды. Сондай-ақ шет тілдерінің оқытушылары қағидаттар мен элементтерді іске асыру үшін оларды іс жүзінде қолдануға әрекеттенеді. Сонымен қатар пән мен тілді кіріктіре оқытуды білім беру процесіне енгізіп, одан әрі дамыту үшін түсініктемелер келтірілген.
Жарияланды
2016-06-29
Дәйексөз келтіру үлгісі
Tleshova, Z., Zhumagaliyeva, G., & Aitmukhametova К. (2016). Пән мен тілді кіріктіре оқыту Мемлекеттік басқару академиясы тәжірибесінде. Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (2), 149-155. Электрондық мекен-жай бойынша қол жетімді https://journal.apa.kz/index.php/path/article/view/292
Шығарылым нөмірі
Бөлім
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПРЕЗИДЕНТІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУ АКАДЕМИЯСЫНЫҢ