Қазақстандық HR ортасындағы онлайн дербес бренді

Автор(лар)

  • Милен Филипов КИМЭП Университеті

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2020-73-2-36-42

Түйін сөздер:

онлайн дербес бренді, бәсекелестік артықшылық, түйіндеме, Қазақстандағы адами ресурстар

Аңдатпа

 

Бұл жұмыстың мақсаты қазақстандық HR-мамандарының жұмысқа үміткердің онлайн-дербес брендінің түйіндемемен салыстырғандағы бәсекелестік артықшылық беретін мәндерді зерттеу болды. Зерттеу нәтижелері респонденттердің көпшілігі үміткердің жеке брендін маңызды деп есептейтінін көрсетті. Бұл сондай-ақ кадрлық мамандардың алдын ала шешімдеріне әсер етеді. Алайда, түйіндеме онлайн-жеке брендпен салыстырғанда ақпаратты толығырақ беретін көзі болып қалады. Кадрлық мамандар сирек немесе кейде онлайн-іріктеу жүргізеді. Алайда олар әрдайым жоғары басшы лауазымына үміткерлерді тексереді. Негативтік/қорлайтын лексика, сексуалдық-арандатушылық фотосуреттер немесе бейнелер, сондай-ақ интернетте орналастырылған даулы саяси, діни немесе әлеуметтік пікірлер, үміткерді алыстатуға негіз болуы мүмкін.

##submission.downloads##


Аннотацияларды қарау саны: 85 |

Жарияланды

2020-06-29

Дәйексөз келтіру үлгісі

Filipov , M. (2020). Қазақстандық HR ортасындағы онлайн дербес бренді. Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (2 (73), 39-45. https://doi.org/10.52123/1994-2370-2020-73-2-36-42

Шығарылым нөмірі

Бөлім

МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ