Қазақстандық HR ортасындағы онлайн дербес бренді
DOI:
https://doi.org/10.52123/1994-2370-2020-73-2-36-42Түйін сөздер:
онлайн дербес бренді, бәсекелестік артықшылық, түйіндеме, Қазақстандағы адами ресурстарАңдатпа
Бұл жұмыстың мақсаты қазақстандық HR-мамандарының жұмысқа үміткердің онлайн-дербес брендінің түйіндемемен салыстырғандағы бәсекелестік артықшылық беретін мәндерді зерттеу болды. Зерттеу нәтижелері респонденттердің көпшілігі үміткердің жеке брендін маңызды деп есептейтінін көрсетті. Бұл сондай-ақ кадрлық мамандардың алдын ала шешімдеріне әсер етеді. Алайда, түйіндеме онлайн-жеке брендпен салыстырғанда ақпаратты толығырақ беретін көзі болып қалады. Кадрлық мамандар сирек немесе кейде онлайн-іріктеу жүргізеді. Алайда олар әрдайым жоғары басшы лауазымына үміткерлерді тексереді. Негативтік/қорлайтын лексика, сексуалдық-арандатушылық фотосуреттер немесе бейнелер, сондай-ақ интернетте орналастырылған даулы саяси, діни немесе әлеуметтік пікірлер, үміткерді алыстатуға негіз болуы мүмкін.