Қазақстандық HR ортасындағы онлайн дербес бренді

Автор(и)

  • Милен Филипов КИМЭП Университеті

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2020-73-2-36-42

Ключові слова:

онлайн дербес бренді, бәсекелестік артықшылық, түйіндеме, Қазақстандағы адами ресурстар

Анотація

 

Бұл жұмыстың мақсаты қазақстандық HR-мамандарының жұмысқа үміткердің онлайн-дербес брендінің түйіндемемен салыстырғандағы бәсекелестік артықшылық беретін мәндерді зерттеу болды. Зерттеу нәтижелері респонденттердің көпшілігі үміткердің жеке брендін маңызды деп есептейтінін көрсетті. Бұл сондай-ақ кадрлық мамандардың алдын ала шешімдеріне әсер етеді. Алайда, түйіндеме онлайн-жеке брендпен салыстырғанда ақпаратты толығырақ беретін көзі болып қалады. Кадрлық мамандар сирек немесе кейде онлайн-іріктеу жүргізеді. Алайда олар әрдайым жоғары басшы лауазымына үміткерлерді тексереді. Негативтік/қорлайтын лексика, сексуалдық-арандатушылық фотосуреттер немесе бейнелер, сондай-ақ интернетте орналастырылған даулы саяси, діни немесе әлеуметтік пікірлер, үміткерді алыстатуға негіз болуы мүмкін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Филипов, М. (2020). Қазақстандық HR ортасындағы онлайн дербес бренді. Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (2 (73), 39–45. https://doi.org/10.52123/1994-2370-2020-73-2-36-42

Номер

Розділ

МЕМЛЕКЕТТІК БАСҚАРУ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТ

Схожі статті

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.