Инновациялық стартаптар Қазақстан Республикасының елдік имиджін дамыту факторы ретінде

Автор(лар)

  • Әсемгуль Гусманова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Әйгерім Турханова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Айнұр Исаева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2022-624

Түйін сөздер:

стартап, елдік имидж, инновация, саясат, бизнес

Аңдатпа

Елдің имиджі мемлекет дамуының маңызды факторларының бірі ретінде қарастырылады. Мемлекеттің имиджі оның туристер мен әлеуетті инвесторлар үшін тартымдылығын анықтайды. Қазақстан инвестициялық тартымдылық қағидаттарын ұстанатындықтан, елдің имиджін дамытудың тиімді тетіктерін әзірлеу өзекті мәселе болып табылады. Бүгінгі таңда ел имиджін арттырып, мемлекеттің экономикалық дамуын арттыра алатын инновациялық өнімдер ұсына алатын жаңа бизнес бастаулар әлемде үлкен танымалдылыққа ие болуда. Стартаптарды және олардың ел имиджін дамыту факторы ретіндегі рөлін зерделеу, стартаптардың ел имиджін дамытудағы рөлін айқындайды және мемлекеттік органдарға олардың даму жағдайын жақсарту бойынша қажетті ұсыныстарды талап етеді. Мақалада инновациялық стартаптарға және олардың Қазақстанның ел имиджін дамытудағы рөліне ретроспективті талдау жасалды.

##submission.downloads##


Аннотацияларды қарау саны: 132 |

Жарияланды

2022-03-30

Дәйексөз келтіру үлгісі

Gusmanova, A. . ., Turkhanova, A. ., & Isayeva, A. . (2022). Инновациялық стартаптар Қазақстан Республикасының елдік имиджін дамыту факторы ретінде. Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (1 (80), 131-138. https://doi.org/10.52123/1994-2370-2022-624

Шығарылым нөмірі

Бөлім

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАР