АКАДЕМИЯЛЫҚ ӘРЕКЕТТЕСУДІҢ ЭМПИРИКАЛЫҚ – ТЕОРИЯЛЫҚ МОДЕЛІ: ЕУРОПА – ОРТАЛЫҚ АЗИЯ (Әулие Климент Охридский атындағы София университеті жанындағы Әл-Фараби атындағы ғылыми-білім және мәдени орталығының үлгісінде)

Автор(лар)

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2024-1288

Аңдатпа

Аңдатпа. Мақалада Орталық Азиядағы академиялық білім беру жағдайына еуропалық саясат және жоғары білімді интернализациялау тұрғысынан ситуациялық және хронологиялық талдау берілген. Әулие Климент Охридский атындағы София университеті жанындағы әл-Фараби атындағы ғылыми-білім және мәдени орталығының қызметін сипаттайтын тұжырымдамалық эмпирикалық-теориялық моделі ұсынылды. Ғылыми-ағартушылық және әлеуметтік-мәдени тұрғыдан жүзеге асырылатын іс-шаралар қарастырылды. Университет орталығының мысалында Орталық Азиядағы университеттер мен Болгария Республикасы арасындағы жоғары білім саласындағы ынтымақтастықтың еуропалық көзқарасы ұсынылған. 

Түйін сөздер: мәдениетаралық диалог және өзара әрекеттестік, жоғары білім, мәдениетаралық рефлексия, модел, білім беру саясаты, білім беру стратегиялары, Еуропалық ұсыныс және директивалық құжаттары.

##submission.downloads##


Аннотацияларды қарау саны: 116 |

Жарияланды

2024-12-30

Дәйексөз келтіру үлгісі

Добичина, В., Данова, М., & Масалимова, А. (2024). АКАДЕМИЯЛЫҚ ӘРЕКЕТТЕСУДІҢ ЭМПИРИКАЛЫҚ – ТЕОРИЯЛЫҚ МОДЕЛІ: ЕУРОПА – ОРТАЛЫҚ АЗИЯ (Әулие Климент Охридский атындағы София университеті жанындағы Әл-Фараби атындағы ғылыми-білім және мәдени орталығының үлгісінде). Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, 4(91), 213-225. https://doi.org/10.52123/1994-2370-2024-1288

Шығарылым нөмірі

Бөлім

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАР

Осы автордың (авторлардың) ең көп оқылатын мақалалары