Электрондық саудадағы тұтынушылардың құқықтарын корғау мәселелері: практика және теория
DOI:
https://doi.org/10.52123/1994-2370-2022-968Түйін сөздер:
Электрондық сауда, электрондық коммерция, интернет-дүкен, тұтынушы, тұтынушылардың құқықтарын қорғау, интернет-алаяқтықАңдатпа
2020-2021 жж. COVID-19 пандемиясымен байланысты болған карантин жағдайында қазақстандық тұтынушылар интернет арқылы жаппай сатып алуды бастады. «Үйден шықпай-ақ» және өзге адамдардан оқшаулана, бағаларды зерттеп, дайын тағамдарды, азық-түлікті және азық-түлік емес тауарларды таңдау және тапсырыс беру сияқты жеңілдіктермен қатар, қазақстандық тұтынушы тиісті немесе тиісті емес сападағы тауарларды қайтару қиындығына, тіпті интернет-алаяқтық фактілеріне тап болды. Мемлекет пен тұтынушы интернет арқылы сауда жасау жағдайына дайын болмай қалды. Электрондық саудада тұтынушылардың құқықтарын бұзу фактілерінің көбеюі тұтынушылардың құқықтары жеткіліксіз қорғалғандығын айқындайды. Тұтынушылардың, әсіресе, электрондық саудадағы құқықтарын қорғау механизмі қаралды. Қазақстандық тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың тиімділігін арттыру бойынша ұсыныcтар берілді.