Украинадағы жаңа медианы дамыту: өңірлік аспект
Түйін сөздер:
конвергентті медиа, ақпараттық қоғам, ақпарат, әлеуметтік желілер, азаматтық журналистика, коммуникацияларАңдатпа
Мақалада автор конвергенттік медиа әртүрлі контент: ауызша, жазбаша және аудиовизуальды материалдың қосылысын көздейтінін негіздейді, Интернет арқылы таралатын конвергентті медиаға жататын бұқаралық коммуникация құралдарын айқындайды, конвергентті медиа қызметтері мен ерекшеліктерін сипаттайды, конвергентті медианың дәстүрлі БАҚ-тан мынадай басымдықтарын атап көрсетеді: ақпараттық өнім құнының төмендігі, көлемі газет беттері немесе эфир уақытымен шектелмеген, экс аумақтылық, мультимедиялық. Конвергентті медианы қоғамдық ұйымдардың және аумақтық қауымдардың пайдалану мысалдары келтіріледі.
Жарияланды
2015-09-25
Дәйексөз келтіру үлгісі
Мудрак, Л. (2015). Украинадағы жаңа медианы дамыту: өңірлік аспект. Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (3), 187-196. Электрондық мекен-жай бойынша қол жетімді https://journal.apa.kz/index.php/path/article/view/384
Шығарылым нөмірі
Бөлім
ШЕТЕЛДІК ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ САРАПШЫЛАРДЫҢ ПІКІРЛЕРІ, ҮНДЕУЛЕРІ, ТҮСІНДІРМЕЛЕРІ