Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту ерекшеліктері
Түйін сөздер:
даму үрдістері, заңнамалық қамтамасыз ету, жарнамалық қызмет, мемлекеттік реттеу, динамикаАңдатпа
Мақалада Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етудің даму үрдістеріне зерттеу жүргізіледі. Атап айтқанда, Украинадағы жарнамалық қызметті нормативтік- құқықтық реттеудің қазіргі актілері жүйесіне сипаттама берілген. Жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді украиндық заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту өзгерістері зерттеледі. Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді қазіргі заңнамалық қамтамасыз етудің кемшіліктері анықталған.
Жарияланды
2016-12-29
Дәйексөз келтіру үлгісі
Шведун, В. (2016). Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту ерекшеліктері . Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (4), 125-131. Электрондық мекен-жай бойынша қол жетімді https://journal.apa.kz/index.php/path/article/view/249
Шығарылым нөмірі
Бөлім
ҚОҒАМ ДАМУЫНЫҢ ИНСТИТУЦИОНАЛДЫҚ НЕГІЗДЕРІН ЖЕТІЛДІРУ