Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту ерекшеліктері

Автор(лар)

  • В. Шведун Украина Президенті жанындағы Мемлекеттік басқарудың ұлттық академиясы

Түйін сөздер:

даму үрдістері, заңнамалық қамтамасыз ету, жарнамалық қызмет, мемлекеттік реттеу, динамика

Аңдатпа

Мақалада Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етудің даму үрдістеріне зерттеу жүргізіледі. Атап айтқанда, Украинадағы жарнамалық қызметті нормативтік- құқықтық реттеудің қазіргі актілері жүйесіне сипаттама берілген. Жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді украиндық заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту өзгерістері зерттеледі. Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді қазіргі заңнамалық қамтамасыз етудің кемшіліктері анықталған.

##submission.downloads##


Аннотацияларды қарау саны: 45 |

Жарияланды

2016-12-29

Дәйексөз келтіру үлгісі

Шведун, В. (2016). Украинада жарнамалық қызметті мемлекеттік реттеуді заңнамалық қамтамасыз етуді дамыту ерекшеліктері . Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (4), 125-131. Электрондық мекен-жай бойынша қол жетімді https://journal.apa.kz/index.php/path/article/view/249

Шығарылым нөмірі

Бөлім

ҚОҒАМ ДАМУЫНЫҢ ИНСТИТУЦИОНАЛДЫҚ НЕГІЗДЕРІН ЖЕТІЛДІРУ