Мемлекеттік қызметтегі экожүйелік, цифрлық және адам орталықтандырылған тәсіл: халықаралық тәжірибе және Қазақстан үшін мүмкіндіктер

Автор(лар)

  • Cәуле Искендирова Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының Ақмола облысы бойынша филиалы
  • Әлия Дауешова Қазақстан Республикасы Президенті жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы
  • Әйгерім Әмірова Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2024-1317

Түйін сөздер:

мемлекеттік қызмет, адам ресурстарын басқару, экожүйе, сервис, клиентке бағдарлану, цифрландыру

Аңдатпа

Мақалада Қазақстандағы мемлекеттік басқаруды жаңғырту контекстінде жаңа тәсілдерді дамытудың маңыздылығы қарастырылады. Қазіргі заманғы мемлекеттік басқару жүйесінде көптеген елдерде қолданылатын мемлекеттік қызметтегі экожүйелік, цифрлық және адамға бағытталған тәсілді зерттеу барған сайын сұранысқа ие болып отыр. Мақалада мемлекеттік қызметтегі адам ресурстарын басқарудың заманауи негізгі тұжырымдамалары талданады, олар инновацияға, қызметкерлерді тартуға және дамытуға бағытталған. Сондай-ақ Эстония, Сингапур, Ұлыбритания, Финляндия, Канада, Жаңа Зеландия сияқты елдердің тәжірибесі қарастырылуда, бұл қазіргі заманғы шындықтар мен талаптарда Қазақстанның мемлекеттік қызметін қалыптастыру мен дамытудың жаңа тәсілдерін әзірлеу кезінде пайдалы болуы мүмкін.

##submission.downloads##


Аннотацияларды қарау саны: 384 |

Жарияланды

2024-10-03 — Жаңартылды 2024-09-30

Дәйексөз келтіру үлгісі

Искендирова, С., Дауешова, А., & Амирова , А. . (2024). Мемлекеттік қызметтегі экожүйелік, цифрлық және адам орталықтандырылған тәсіл: халықаралық тәжірибе және Қазақстан үшін мүмкіндіктер. Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, 3(3, 90), 150-159. https://doi.org/10.52123/1994-2370-2024-1317

Шығарылым нөмірі

Бөлім

ЭКОНОМИКА