Мемлекетке тікелей шетелдік инвестицияларды тартуда маркетингтік технологияларды пайдалану

Автор(лар)

  • Торехан Жумагул Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Лаура Аширбекова Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.52123/1994-2370-2020-75-4-52-64

Түйін сөздер:

тікелей шетелдік инвестициялар, ұйымдық құрылымдар, маркетингтік технологиялар

Аңдатпа

Зерттеудің мақсаты мемлекетке тікелей шетелдік инвестицияларды тартуда мемлекет үшін тиімді маркетингтік технологияларды пайдалану және инвестиция тарту агенттігі үшін тиімді ұйымдық құрылымын анықтау болып табылады.

Авторлар бұл зерттеуде маркетингтік әдістерді, елге тікелей шетелдік инвестицияларды тартуға арналған тиімді цифрлық маркетингтік әдістерді әзірлеп, қолданды.

Мақала осы тақырыпта ғылыми қызығушылықты қалыптастыру мақсатында мемлекетке инвестицияларды тартуды алға қояды, сонымен қатар ғылыми әдебиеттің дамуына ықпал етеді. Шетелдік инвестицияларды тарту елдегі саясат пен жағдайдың мәселесі болғандықтан, әзірленген ұсыныстар инвестиция тарту агенттіктеріне көмектеседі.

Зерттеудің нәтижесінде мемлекетке тікелей шетелдік инвестициялар тарту мен имиджді қалыптастыруда цифрлық маркетингті қолдану, сондай-ақ инвестиция тарту үшін дұрыс ұйымдық формасын таңдау маңыздылығы дәлелденді.

##submission.downloads##


Аннотацияларды қарау саны: 124 |

Жарияланды

2020-12-30

Дәйексөз келтіру үлгісі

Жумагул, Т., & Аширбекова, Л. (2020). Мемлекетке тікелей шетелдік инвестицияларды тартуда маркетингтік технологияларды пайдалану. Мемлекеттік басқару және мемлекеттік қызмет, (4 (75), 68-80. https://doi.org/10.52123/1994-2370-2020-75-4-52-64

Шығарылым нөмірі

Бөлім

ЭКОНОМИКА